Ideje volt lecserélni a régi hajszárítóm, a megoldás: BestMarkt!

Szponzorált tartalom

Hajszárító

Hajszárító

Már jó ideje érett bennem a gondolat, hogy ideje új hajszárítót vennem. A régi nem csak nem működött mindig megfelelően, hanem egy kisebb baleset miatt már néhol kilógtak belőle a csupasz vezetékek. Így nem csak funkciójában nem volt megfelelő, hanem még balesetveszélyes is volt. Egy barátom ajánlására látogattam el a bestmarkt.hu oldalára, ahonnan ő mindig rendeli az elektronikai cikkeket. Tényleg nagyon nagy volt a választék, szinte kizártnak tartottam, hogy ne találjam meg, amit keresek.

Mivel rövid hajam van, mindenképp olyat szerettem volna, amivel hajmosás után be is tudom szárítani. Hallottam már korábban róla, hogy vannak olyan hajszárítók, amik körkefe alakúak, tehát egy időben el lehet végezni a fésülgetést és a beszárítást. Találtam is ilyen típust a weboldalon, aminek nagyon megörültem. Ez egy Grundig HS 7880 Volume and Curl Styler Hajszárító volt, ami ráadásul pont olcsóbb volt 40 %-kal, így aztán tényleg kihagyhatatlan ajánlatnak tűnt. A hajszárítón van 5 réteg kerámia bevonat, ami több ízben védi a hajat a károsodástól, illetve a színtartósságot is óvja. Van rajta ionos funkció is, amiről korábban már hallottam a fodrászomtól, nagyon dicsérte. Ez ugyanis megőrzi a haj természetes nedvességét, nem szárítja ki, illetve antisztatikus hatású. 2 hőmérséklet és 2 fokozat gondoskodik arról, hogy az ember frizurája mindig tökéletes legyen. Külön örültem, hogy a kábelhossz 3 méter, mert a fürdőszobai tükörtől sajnos messze van a konnektor, így ez mindig gondot okoz, amikor hajat akarok szárítani. 3 év garancia van rá, illetve 2 féle színben kapható a hajszárító, fehér, illetve rózsaarany színben. Van benne túlmelegedés elleni védelem, illetve egy zsák is a tárolásához.

Mivel az olvasottak alapján elég biztos voltam benne, hogy ezt a hajszárítót szeretném, betettem a virtuális kosaramba, és már csak a kifizetés, illetve a kiszállítás kiválasztása volt hátra. Általában házhoz szállítással vásárolok, de mivel a BestMarkt szaküzlete közel volt hozzám, jobban megérte nekem, ha elsétálok a termékért személyesen. Hiszen nem is egy nagy dologról van szó, nem kell vele cipekednem, amiért megérné kifizetni a kiszállítást. Előre utalással fizettem, mert nem szeretek ezzel szórakozni, mikor átveszem a terméket.

Miután letudtam mindent a megrendeléssel kapcsolatban, úgy döntöttem, hogy kicsit szétnézek az oldalon, hátha találok valami érdekeset. Kicsit vegyes érzéseim voltak, mert sajnos könnyen elcsábulok egy jó termék után, pedig igyekszem vigyázni a pénzemre. Ekkor láttam, hogy a Bestmarkt-nak van garanciális szervize, ahova majd tudom vinni a hajszárítót, ha esetleg elromlik. A garanciális szerviz azt jelenti, hogy csak azokat a dolgokat lehet odavinni javításra, amiket a cégtől vásároltunk. Ehhez azonban az kell, hogy a termék vagy termékek minden tartozéka hiánytalanul meglegyen, ha megvan a gyári csomagolás, akkor arra is szükség lesz, továbbá a számla és a garanciajegy másolatára is. Kell egy jegyzőkönyv is fogyasztói panaszról, amit a BestMarkt-ról lehet szintén letölteni. Nem lehet a garanciát érvényesíteni, ha a terméken égés, törés vagy egyéb látható fizikai sérülés van, vagy ha a sérülést a nem rendeltetésszerű használat okozza többek között. De ezek mellett a többi feltételt is el lehet olvasni a weboldalon, érdemes ezekkel az infókkal tisztában lenni.  Én a hajszárítómmal teljesen meg voltam elégedve, azóta nem kell aggódnom hajmosás után, hogy a beszárítás éppen jól sikerül vagy sem.